
Adspace Digital Signage operátor 12 bevásárló központban történt felmérése alapján a digital signage hálózatán promótált akciós termék értékesitése 38%-al jobban növekedett a digital signage reklámnak köszönhetően.
A tesztben egy 145$ -os Cole Haan cipőt áraztak le 99$-ra. Azokban az plázákban ahol digital signage felületeket nem használtak promócióra, a leárazás hatására 15,1%-al növekedett a cipő eladása. Ezzel szemben a digital signage hálózattal megtámogatott plázákban az értékesités 20.8%-al növekedett, azaz 38%-al nagyobb növekedést értek el.
Adspace 1400 db képernyőt üzemeltet 105 plázában ahol havonta az elérése átlagosan 100 Millió ember.
A vásárlók az Adspace plázáiban már hozzá vannak szoktatva a képernyőkön promótált akciókhoz, köszönhető ez annak hogy az Adspace hetente bekéri a boltok friss akcióit és azok közül maga válsztja ki a legjobb akciókat.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése