2008. október 6., hétfő

Inlink Média árbevétele 300%-al növekedett.

Az Ausztrál Inklink media 300%-al növelte az árbevételeit az előző évi adatokhoz képest. Az Inklink digital signage hálózata 200 toronyirodaházban található ahol a lobby és lift környéki területeken üzemeltet LCD képernyőket. A célcsoportja így egyértelműen az üzletemberek és üzletasszonyok. A weboldalukon szép ügyfél listát lehet találni de íme egy kis ízelítő: Chivas Regal, Guinness, Heineken, Sky Vodka, BMW, Mini, Saab, Alfa Romeo, ING, Canon, IBM, Microsoft, Sony, LG, Samsung, Nestle, McDonalds, Gilette, Nivea, Nike, Hilton Hotels.

Inklink hálózata havonta 1,3M embert ér el. A hálózat mérete az előző évihez képest megduplázódott. Látszi, hogy az üzletemberek elérése jó üzlet, amit már a kínai Focus Media is bebizonyított. Kár, hogy Magyarországon nincsennek óriás irodaházak amiknek liftjeiben az emberek több percet töltenek liftezéssel. Nekünk máshol kell próbálkoznunk.

Nincsenek megjegyzések: