
Az Egyesült Államokbeli Chicagó-i városában a tömegközlekedési buszok oldalára szerelt 50"-os digitális kijelzők alkalmazását tesztelte a helyi tömegközlekedési vállalat (CTA). Elősször csak egy busz kap ilyen csinos digitális kötényt, de jövőre több mint 1500 képernyő kerüli kihelyezésre 100 buszra és 144 magasvasút megállóba. CTA 10 éves szerződés keretében 100M USD reklám bevétellel tervez. A reklámok értékesítését a Titan Outdoor nyerte el.
Ami igazán izgalmassá teszi a rendszert az, hogy a buszok GPS helymeghatározóval lesznek ellátva és megvalósulhat a hely függő reklám. Azaz a busz pozíciójától függően jelenhetnek meg reklámok az oldalán. A tartalmak vezetéknélküli technológiák segítségével töltődnek le a buszokra. A felületek alkalmasak lesznek közérdekű információk megjelenítésére is. Így például útlezárások, balesetek, tűzesetek híreit tudják a gyalogosokkal kommunikálni. Ami kihívást fog jelenteni az a felületek ellenállósága a közegekkel szemben, pl a napi mosás, eső, hó stb.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése