2008. szeptember 15., hétfő

Wal-Mart elkötelezte magát a Digital Signage iránt


Wal-Mart, a világ egyik legnagyobb hipermarket áruházlánca a napokban bejelentette, hogy 2010-ig 2700 árúházában épit ki 2. generációs Digital Signage rendszert.

A tesztelésekre 10M Dollárt költöttek el az utóbbi 2 évben. Wal-Mart a rendszerét az első 'vásárló intelligens hálózatnak' titulálja a retail üzletágban. Több mint 27,000 kijelző kerül majd kihelyezésre ami még nem is tűnik valami soknak mert ez csak 10 képernyőt jelent átlagosan árúházanként.

Áruházakon belül több tartalmi zónát fognak kialakitani. Úgy mint pl. bejárati vagy üdvözlő zónát, kategória zónákat és folyosóvégi zónákat. A tervek szerint a Digital Signage rendszerhez intergálva lesz egy intelligens vásárlás figyelő és analizáló rendszer is amely képes lesz figyelni és egyben optimalizálni az üzenetek hatását az eladásokra.

A rendszer kiépitését a Wal-Mart állja. Egy külső partnert fogja a rendszert ellátni friss tartalmakkal és egy másik cég pedig szolgáltatja az intelligens vásárlásfigyelő analitikát.

Ezzel a lépésel a Wal-Mart határozottan elkötelezte magát a Digital Signage irányába, amely remélhetőleg jó például fog szolgálni más retail láncoknak akik már évek óta tesztelgetnek és próbálkoznak, de igazán nagy elkötelezettségeket nem nagyon tettek annak érdekében, hogy szervesen integrálják a Digital Signage rendszerüket az értékesités folyamataiba.

Nincsenek megjegyzések: