
Az Egyesült Államokban szolgáltató Digital Promo Network (DPN), amely 240 vegyes boltban üzemeltet digital signage hálózatot, egy éven keresztül vizsgálta a digital signage reklámok hatását az adott boltok értékesitési adataira. A felmérést több termék kategóriában végezték úgy, hogy az értékesitési adatokat összehasonlitották 140 digital signage-al még fel nem szerelt vegyes bolt adataival.
A felmérés kimutatta, hogy a digital signage hálózaton reklámozott termékek értékesitése átlagosan 26%-al nőtt más boltok értékesitési adataihoz képest. Egyes termékeknél az eladás helyi reklám hatására az értékesités 88%-al növegekett.
Ez az egyik legnagyobb felmérés a piacon ami napvilágot látott. Ami különösen validálja a felmérés adatait az a hálózat mérete és a felmérést hosszú időtartama.
DPN hálózata 2007-ben 50 millió impressziót produkált, 2008-ra ez tervek szerint el fogja érni a 100 milliós számot.
Igazán követendő, hogy vannak cégek akik hajlandók megosztani adatait ezáltal is segitve az iparág megerősödését és létjogosultságát.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése