Research and Markets megjelentette a Screen Digest riportjának kiegészitését a "Digital Signage in Europe : Opportunities for digital out-of-home advertising" cimmel.
A riport melyet a német Goldmedia kutatócéggel közösen készitettek megvizsgálja a gyorsan növekedő Digital Signage piaci szegmensét, szereplőit és lehetőségeit.
A riport a következő alap megállapitásokat teszi:
-- Digital out-of-home (DOOH) reklám piac Nyugat Európában a jelenlegi 160M Euróról 2012-re el fogja érni a 626M Eurós szintet. 2012-re a Digital out-of-home piaci részesedése a teljes out-of-home reklám torta kb. 10%-át fogja kitenni.
-- A digitális eszközök olcsóságának hatására el fog indulni egy
visszafordithatatlan migráció a tradicionális papir alapú felületeknél a digitális irányba, továbbá a digitális tartalmak teljesen új helyeken fognak megjelenni mint pl: eladás helyi azaz POS helyeken és más nagy forgalmú helyeken.
-- A digitális eszköz piac (Plazma, LCD, stb) 2007-ben mint egy 4M Eurót tett ki Nyugat Európában.
-- A digitális tartalmakat megjelenitő eszközök prémium árazást eredményeznek köszönhetően a nagyobb erejű mozgó reklámoknak, a kreativ és dinamikus tartalom menedzsmentnek.
Dr. Vivek Murthy
4 éve
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése